GUSTĂRI CARE ARD GRĂSIMILE

Gustările dintre mese, cu un număr corect de nutrienţi şi calorii, vă ajută să vă energizaţi şi în acelaşi timp, să vă menţineţi greutatea. Proteinele, atunci când faceţi exerciţii fizice, sunt carburantul ideal care vă ajută să creşteţi masa musculară şi să acceleraţi metabolismul, crescând în acelaşi timp şi rata de ardere a grăsimilor.

Nu există alimente care să vă ardă grăsimile la propriu, dar o alegere corectă a gustărilor dintre mese, va ajuta organismul să fie în formă. Gustările ideale sunt sub 200 de calorii, cu 10 grame proteine şi 5 grame fibre.

Un măr şi un pahar cu lapte degresat

milkapple

Doar fructul poate fi o gustare suficientă, dar alături de un pahar cu lapte (pentru a adăuga şi un procent de proteine în dietă), poate să vă inducă o senzaţie de saţietate care să vă înlăture dorinţa de a consuma alimente pentru câteva ore bune. Avantajul este că, spre deosebire de carbohidraţi, care se consumă relativ repede, proteinele vă vor ajuta să aveţi energie mai mult timp.

Această combinaţie proteine-fructe, are 200 de calorii (10 grame proteine şi 5 grame fibre).

Avocado şi brânză de vacă 

avocado

O combinaţie ideală pentru o gustare sănătoasă. Luaţi o jumătate de avocado şi umpleţi cu o lingură de brânză slabă de vacă (degresată). Aveţi 200 de calorii, 9 grame de proteine şi 7 grame fibre.

Ton cu biscuiţi integrali

ton

O conservă de ton (în apă) este o altă sursă bună de proteine şi Omega 3. Pentru 200 de calorii, vă puteţi bucura de 90 de grame de ton şi 6 biscuiţi integrali. 3 grame fibre şi 20 grame proteine.

Smoothie cu fructe de pădure

smoothie

1 pahar de fructe de pădure, 1/2 pahar apă, 1/4 iaurt degresat, 1 linguriţă miere, 1 lingură pudră de proteină de soia. Mixaţi-le pe toate şi veţi obţine o băutură delicioasă şi foarte hrănitoare, pentru numai 139 de calorii. Băutura conţine 4 grame de fibre şi 9 grame de proteine.

Toast cu brânză, pere şi nuci

para

50 de grame brânză de vaci, degresată, 1/2 pară, 1/2 lingură nuci mărunţite, 1 felie de pâine prăjită. Aveţi cu această combinaţie, o gustare foarte bună, pentru numai 200 de calorii, 11 grame proteine şi 3,5 grame fibre. Nu numai că veţi avea un nivel ridicat de energie, ci vă veţi simţi minunat, pentru că nucile sunt bogate în serotonină.

Sparanghel cu ouă fierte 

spar15 bucăţi sparanghel (gătite sau crude), 1 ou fiert tare. Avem cu această combinaţie 126 calorii, 11 grame proteine şi 5 grame fibre.

Sparanghelul este bogat în fibre şi afrodisiac, datorită conţinutului mare de vitamina B6 şi E şi acid folic.

Secretul stă în a consuma alimente cu un conţinut caloric scăzut, dar în acelaşi timp, care să vă hrănească, astfel încât să nu mai simţiţi nevoia unui consum exagerat de alimente la mesele principale. În acelaşi timp, trebuie să menţinem gradul de hidratare. Trebuie să beţi în fiecare zi apă, ceaiuri şi să mâncaţi fructe, ca să ajutaţi toate procesele chimice care au loc la nivel celular în organismul dumneavoastră şi în felul acesta să ajutaţi metabolismul să ardă grăsimile. Puteţi consuma în loc de apă, ceai verde, cunoscut pentru conţinutul bogat în antioxidanţi şi polifenoli, compuşi chimici care favorizează arderea grăsimilor.

Tu ce părere ai?

comments

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.